Vyhledávat nebezpečí může jenom blázen. Nebo pyrotechnik

/
0 Komentáře
Může být voják proti proudu? Jistě, už jen proto, že se dobrovolně nechá svázat rozkazy a nařízeními. Proto jsem se nebála vybrat si pro svou práci vojáka.

Antonín Hájek, o němž píšu, je pyrotechnik. Vyjet s ním na týden na Doupov a sledovat ho při práci bylo proti proudu pro mě. Přestože jsem také voják, jsem zvyklá obědvat u stolu z talíře, ne z ešusu na klíně, večer si lehnout do voňavých peřin a spát v pohodlí do zazvonění budíku, ne se ve stanu zapnout do spacáku a ve tři ráno se probudit zimou, která nedá člověku spát až do šesti, kdy vstává.

Existuje spousta situací, ze kterých mám strach. Jsem ráda, když nemusím dělat nic nebezpečného. Pokud nemusím, raději se nebezpečí vyhnu. Tonda ale nebezpečí vyhledává. Překonat strach je pro něj adrenalinová záležitost, neumí si představit, že by žil jinak. 


Více o tomto člověku a jeho práci se dozvíte příští týden na munimedia.





Podobné příspěvky

Powered by Blogger.