Pole dance není jenom pro ženy

/
0 Komentáře
Každý novinář či student žurnalistiky to jistě zná- dostanete úkol jehož zadání je ve smyslu "najdi něco zajímavého a napiš o tom". Jediná podmínka byla sjednotit téma s myšlenkou tohoto blogu - tedy aby se jednalo o člověka, který jde nějakým způsobem proti proudu. Po krátkém přemýšlení jsem si vzpomněl na loňský ples Strany zelených, kterého jsem se zúčastnil a kde organizátoři připravili půlnoční překvapení - pole dance show. K mému překvapení ( a většiny mého okolí) se po chvíli k dvěma vystupujícím slečnám přidal i muž, který předvedl svojí sestavu.
 Foto: pole dance studio Citadela Mefisto

Po ujasnění tématu bylo tedy mým dalším krokem sehnat ochotného respondenta. To bylo jednodušší než jsem očekával - dostal jsem doporučení na majitelku poledance studia, která mi takové setkání zařídila s Martinem Plevou, mladým člověk mnoha zájmů, který, někdy i s pobavením nad mými otázkami, trpělivě odpovídal na mé dotazy.
Zajímá Vás jaký je hlavní rozdíl mezi mužským a dámským pole dance? Co se mu na pole dance líbí? Nebo jak reaguje okolí, když se dozví, že "tancuje u tyče"? Toto a mnohé jiné se brzy dočtete na stránkách  Munimedia.



Podobné příspěvky

Powered by Blogger.