Hory mu nedají spát

/
0 Komentáře


Většina lidí má Alpy spojené se sněhem, se zimou a s lyžemi. Existují ale i výjimky. Jednou z nich je i Tomáš Dostál. Do Alp totiž primárně nejezdí, aby lyžoval na jejich svazích, ale aby zdolával jejich vrcholy. A čím je hora vyšší a náročnější na výstup, tím má ze zdolaného vrcholu lepší pocit.

Když jsem Tomáše Dostála oslovila, zda by se mnou udělal rozhovor pro projekt Lidé proti proudu, nechápal proč. Proč jsem si vybrala právě jeho. Když mi ale na mapě začal ukazovat hory, na kterých byl, věděla jsem, že jsem si vybrala dobře.

V sérii rozhovorů pro projekt Lidé proti proudu mi Tomáš Dostál líčil své zážitky z horských expedic. Bavili jsme se o vysokohorských výstupech, o osmnácti zdolaných čtyřtisícovkách, ale třeba i o chybách, kterých se na horách s kamarády při výstupech dopustili.


Celý rozhovor i s fotografiemi a interaktivní mapou si můžete přečíst na stránkách munimédia.cz - konkrétně zde.



Podobné příspěvky

Powered by Blogger.