Já že jdu proti proudu?

/
0 Komentáře
Hledání někoho nekonformního nebo hodně vyčnívajícího mi dělalo problémy. Možná mám kolem sebe jen samé v mainstreamu spokojené lidi? Pak jsem si vzpomněla na jednu kamarádčinu spolužačku, kterou už roky obdivujeme. Zuzanu Špačkovou vzal jednou přítel do posilovny a ji, samozvaný sportovní anti-talent, cvičení natolik okouzlilo, že to minulý rok dotáhla až do soutěže bikini-fitness. To jsou taková ta barvou natřená těla, na kterých soutěžící pracují nonstop, a v bikinách a na podpatcích ukazují porotě správně vyrýsované svaly.


Může tímto způsobem Zuzka jít proti proudu? Sama kroutí hlavou, ale poté přiznává: „Když jsi mi poprvé napsala, tak jsem si říkala, že já vůbec nijak proti proudu nejdu. Ale pak se podívám na svoje spolužáky, kteří žijí jenom školou a nechali svých koníčků, a asi jsem trochu jiná.“ Mezi spolužáky opravdu mírně vyčnívá. Když totiž nezvedá činky nebo nezatíná svaly na pódiu, obléká si bílý plášť a jde na povinnou praxi do nemocnice. Zuzka je totiž studentkou třetího ročníku medicíny.

Sešly jsme se v oblíbené kavárně, kde jsem se těšila na nějaký sladký dortík. Jenže vedle krásné, vysportované, chytré a celkově spokojené Zuzky mi to přišlo najednou nevhodné. Tak jsem jen poslouchala a ke konci rozhovoru měla lepší pocit z optimistické a energií nabité zpovídané, než z možného příjmu cukru.


Dort jsem si nedala. Ale zajímavého člověka, který trošku vybočuje z řady, jsem našla. Jak si může šikovná studentka medicíny, učící se o správné životosprávě a zdravém životním stylu, stoupnout po mnohatýdenní dietě v plavkách před porotu, která ji hodnotí jen podle zevnějšku? Nejde pouze proti proudu, ale také sama proti sobě? Dočtete se na Munimedia



Podobné příspěvky

Powered by Blogger.