Tančící právnička v rytmu K-popu

/
0 Komentáře
Nepochybuji o tom, že tento pocit i vy velmi dobře znáte. Další zadaný úkol, ať už je to povinná četba, kterou jsme od základní školy nenáviděli, či ten nezvladatelný úkol do práce. Máte pocit, že tohle prostě nikdy nezvládnete. Zejména v průběhu vysokoškolských studií mi tento děsivý hlas zazníval v hlavě čím dál častěji.

Tentokrát jsem ale strach neměla a číslo Týny Chyňavové jsem vytočila okamžitě. Najít někoho, kdo jde proti proudu, nebylo díky této výjimečné studentce 3. ročníku právnické fakulty obvyklou noční můrou z kvanta zadaných úkolů. Nevěřila jsem obrazovce notebooku, když jsem v tančící dračici před světlem reflektorů poznala skromnou spolužačku, obvykle zavalenou v knihovně pod tunami zákonů. 

,,Konkurence? Skvělí lidé, třeba ta skupina z Laosu, nebo ti borci z Chile! Ti to na pódiu neuvěřitelně rozbalili, a k tomu ten pohled. Víš, když oni byli všichni tak dobří!'' Předpokládala jsem obvyklou odpověď zářících celebrit, řeči o tvrdé konkurenci, nejen v hlavní show, ale i tvrdé zákulisní realitě. Místo povýšené reakce namyšlené hudební hvězdy a právničky jsem se díky Týně přenesla do přátelské zákulisní atmosféry fanoušků K - popu. ,,Já je prostě miluju, všechny,'' vyhrkla v návalu svého typického nakažlivého smíchu.


    Effextion. Foto: archiv skupiny

Obsazením druhého místa na celosvětovém finále K – pop festival získala skupina Effextion desetitisíce příznivců po celém světě. Plánují výlet do Koreje, kde se K-popu chtějí naplno věnovat.

Chcete se dozvědět více o nevšedním životě rodačky z Litoměřic, která spolu s Effextion dobývá hudební svět K - popu?


Čtěte více v článku za týden na Munimedia.


Více také na:








Podobné příspěvky

Powered by Blogger.